-

är fortfarande sjuk, därav ingen bloggning.
Har legat i soffan hela dagen och försökt känna mig lite bättre.
Somnade 05 inatt för att jag bara låg och hostade, när jag vaknade va hostan ännu värre sjukt jobbigt.
så idag har varit ännu en till ta det lugnt dag.
Imorn måste jag gå ut. Ska sova hos min moster då, så vi ska dit vid typ 5 nånting o äta middag, sen lär jag väl dra ut ett tag eller nånting för tänker inte stanna där inne hela kvällen.
Pratade med jennifer om vi skulle dra o kolla på några av artisterna på ung08 imorn kväll, men vi får se hur jag känner mig oså. (:
Sen på onsdag ska jag åka tidigt in mot odenplan och till make up intstitute, o bli sminkad av en tjej.
efter det vet jag inte vad jag ska göra, kanske drar o solar, om jag kan tvätta bort allt smink, eller så får jag göra det nån annan dag.
Annars vet jag inte vad jag ska göra.
Nu ska jag kolla på Cold case.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0