2 dagar kvar sen börjar helvetet

Kom nyss hem, eller jag va ute en stund.
Tänkte gå bort till ekebyhovsparken där det va nån utomhusbio som mamma, daniella&oliver va på.
Matilda+ familj va även där men jag hittade dom inte eftersom det va så mörkt så jag gick hem igen.
&hemvägen orkar jag inte ens skriva om ..
men nu är jag hemma och glad att jag lever.
Ska sätta på en film o lugna ner mig lite, sen sova tror jag om det inte händer nåt annat kul.
ska försöka att inte sova bort hela dagen imorn så jag orkar gå upp när skolan börjar vilket kommer bli sjukt jobbigt -.-
men jag ska väl försöka klara av det här .. Även om det kommer bli ett helvete.
är tom på ord nu.. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0