2 veckor kvar

Ligger i sängen nu, funderar på att släcka snart men är ändå inte så trött så jag skulle kunna sova.
Men ska upp vid 10 imorn så måste väl försöka ändå.
Ligger och kollar på Sex education, och väntar på att Navy CIS ska börja efter det.
Har inte gjort speciellt mycke efter sista inlägget, bara kollat lite på tv och tagit det lugnt.
Imorn ska jag åka med mamma till solna centrum ett tag, måste köpa lite nya grejer.
Sen måste jag vara hemma på kvällen och ta hand om hundarna eftersom mamma skulle på bio med några från hennes jobb.
Hade egentligen andra planer, men verkar inte som om det blir av .. pga lite olika saker.
Orkar inte ta upp det nu, inte mitt fel.
Nu ska jag stänga av datorn och kolla på Navy CIS, sen sova för det behövs verkligen.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0