bad update

Orkade inte skriva nånting igår efter att vi kom hem för jag va helt slut och hade inte tid.
Men kan ta går dagen ändå.

Vi va framme i nynäshamn lite efter 13.00 då satte vi oss nere vid båthamnen och åt lunch, sen gick vi runt och tittade lite eftersom vi inte alls hade bråttom.
Runt kvart i två åkte vi och parkerade utanför huset, sen gick vi dit vi skulle, till hon som vi ska köpa chinchillor av.
Det va helt otroligt, hon hade huur många som hellst, tror det va 60 st! Helt galet, dom var överallt, men så jääävla söta så det finns inte, det va gaalet, jag ville typ bara ta med mig alla hem o ha i mitt rum, men det gick ju tyvärr inte.
Vi ska ju köpa två stycken så jag fastnade för två syskonpar, Tabasco & Tex-mex, och Melvin&Milton.
Det var jättejättesvårt att välja, och jag kunde inte göra det där så efter någon timme åkte vi hem och jag fick fortsätta fundera.
Senare på kvällen kom min moster och kusin hit, för vi skulle äta kräftor osådär, dom va kvar ganska länge till lite efter 23 tror jag.
Då gick jag och la mig för jag kände mig inte helt frisk så tyckte det va bra.
Vaknade runt 2 inatt av att katten skrämde livet ur mig, och jag hade så ont i halsen och kände mig febrig så jag började gråta bara för att jag är så överkänslig när jag är sjuk.
Gick och la mig inne hos mamma för det va så sjukt varmt i mitt rum, vaknade runt 8 imorse, då mamma gick upp så då gick jag och la mig i min säng igen. Sov till 11 kanske då mamma väckte mig och sa att vi skulle åka o köpa grejer till buren vi ska bygga, mådde fortfarande dåligt men åkte med iaf. Vi kom väl hem två timmar senare.
Sen dess har jag bara legat i sängen &kollat på film, gick med syrran upp till konsum några minuter härifrån och det va jättejobbigt, då kände jag verkligen att jag hade feber för jag kunde nästan inte ens hålla kroppen uppe och det kändes som om jag skulle svimma ..
Nu mår jag liite bättre.

Nu ska jag fixa med lite bilder. Kommer nog inte lägga upp dom på bloggen utan HÄR istället.
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0