bara 4 dagar och jag är redan trött


Jag sitter och kollar på pimp my ride nu inte för att det är speciellt kul men har ingenting annat att göra.
Fast har lite grejer att fixa innan mamma kommer hem oxå, ska snart gå och duscha iallafall.
Jag har bara gått i skolan typ 4 dagar och jag är redan sjukt trött på skiten. Eller har bara haft 2 riktiga skoldagar men ändå.
Slutar fan 16.00 imorn :/ Det är jättesent ju.
Vaknade i tid imorse så han sminka mig och fixa mig osådär. Kom i tid till skolan oxå, duktig jag är.
Började med 2 timmars historia som verkligen inte är nån höljdpunkt klockan 8 på morgonen vill man verkligen inte lyssna på nån sjukt tråkig gammal gubbe som barar pratar hela tiden -.-
Sen hade vi två timmars svenska typ, fast gjorde ingenting så det va nice.
På lunchen åkte jag, gaby &sara till tensta och fixade en grej sen drog vi tillbaka till skolan men jag orkade inte gå på tyskan så jag hoppade över det.
slutade 15.10 då åkte jag direkt hem, så kom hem typ halv 5 eller nånting sen dess har jag bara tagit det lugnt.
Mamma åkte iväg med Raina för ett tag sen, vet inte när hon kommer hem med det blir nog ganska sent.
Ska gå över och gå ut med grannens hundar snart tror jag om inte nån kommer hem snart.
Men nu måste jag gå &duscha,  skriver kanske mera sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0