bättre sent än aldrig

Har inte orkat blogga på hela dagen, har varit ganska seg ..
Det blev itne riktigt som jag planerat idag, men jag orkar inte hänga upp mig på det, som jag sa förut inte mitt fel ..
Ajja, mamma väckte mig runt 10 imorse, så åkte vi en snabbis till solna jag köpte lite grejer, kanske orkar ta bild på det sen.
Skulle egentligen väntat på mamma tills hon va klar lite efter 1, men jag orkade inte så jag tog bussen hem istället och gick över till sara ett tag.
Sen gick jag hem o bara tog det lugnt, mamma skulle in till stan med några kompisar och gå på bio så syrran kom hem efter ett tag.
har väl inte gjort så mycke mer, bara kollat på en film, sovit ett tag o varit ute med vovvarna..
Som sagt, seg dag!
Imorn ska jag upp tidigt igen, eller runt 11 kanske eftersom jag och mamma åker till nynäs på dagen o kollar på chinchillorna.
Hoppas vi hittar några vi kan köpa :D
Ska ta med mig kameran så lovar jag massa söta bilder på dom!
Nu ska jag lägga mig och kolla på film, vänta på att mamma kommer hem, sen sova.
Måste börja vänta tillbaka dygnet nu eftersom skolan börjar snart!
Åhh orkar verkligen inte skolan .. -.- men vill jag komma in där jag SKA så måste jag käämpakämpakämpa, o det är precis vad jag ska göra :D

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0