bortspolad!

Jag vet inte vad som är fel på mig, la mig i sängen och va jättetrött men ändå kunde jag inte somna.
Sen helt plötsligt blev jag sjukt pigg och började rensa min garderob (?) jag vet, jag är sjuk i huvet ..
&sen började jag städa överallt annat, o nu har jag bytt lakan o grejer, o ska faktiskt försöka sova snart.
Eftersom jag har bestämt att jag ska gå upp kl 9 imorn för att vänja mig lite eftersom jag börjar skolan på onsdag -.-
det känns som om det kommer gå åt helvete med att komma upp på morgonen.
menmen det kommer väl funka ..
ska in till stan med syster imorn vid 11 tiden om jag vaknar tidigt. annars får jag skita i det o typ åka till solna eller nånting när jag är klar på sjukan.
nu ska jag verkligen försöka sova så jag orkar upp imorn.
gondaatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0