du gör mig förvirrad

kom hem för några timmar sen.
Sov hos matilda inatt därför kunde jag inte skriva nånting förens nu :)
drog till henne med kvart i 6 bussen igår, kom dit typ vid 7, då åt vi middag, sen typ satt vi ute o snacka ett tag.
Så snacka matilda med tessan så vi drog till stenhamra o chillade där, va typ lite överallt.
satt o snackade me lite folk ett tag, sen tog vi 23.40 bussen hem till matida, vi va väl hemma runt 00.30 nånting då kollade vi på nån film på tv, runt 01.30 kom hennes föräldrar hem då gick vi o la oss, jag sov i soffan (a)
vaknade vid 11 idag, skulle egentligen tagit halv 11 bussen hem men tog halv 1 istället va hemma typ 2 för att  bussfittan va försenad -.- jävla sl!
Nu har jag typ fixat mig osådär, sak dra på the voice ikväll med några :)
bra avslut på sommarlovet tror jag ;)
nej nu måste jag fixa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0