engelska

Sitter och försöker skriva en uppsatts på engelska som jag ska göra klart tills imorn, går ju lite sådär men får inte gå nånstans förens jag e klar -.-
Men blogga kan jag alltid göra (a)
När jag är klar ska jag gå &duscha sen ska jag nog sova faktiskt eftersom jag är jättetrött redan.
Gick och lämnade reina förut, hon va sjukt otrevlig när jag lämnade henne, fick inte ens ett tack för att vi tagit hand om hennes hund i nästan en vecka!
Sen gick jag förbi min moster och hälsade på lite, för jag skulle ändå hämta mina skor som va där, träffade min sjukt jobbiga kusin oxå som typ verkade som att han inte sett en människa på flera veckor för han va jättejobbig idag, värre än vanligt.
Sen gick jag hem, & nu sitter jag och pluggar lite.
Imorn ska jag till skolan &sen iväg med mamma så det kommer nog inget inlägg förens senare på dagen.
Nej nu måste jag fortsätta , puss!

bara jag som saknar sommarlovets varmaste dagar? (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0