för det regnar här i stockholm idag ..

jag är så gryymt trött så det e sjukt.
vaknade vid 10 första gången, somnade om och vaknade typ vid 11 av att min mobil ringde.
Det va hon från smink grejen som jag skulle på idag, men om hon skickar sms 30 min innan det börjar att jag ska va vid odenplan 30 min senare så får hon fan skylla sig själv att jag inte kommer för jag sov ju fan o det tar 45 min för mig att åka dit -.- Så jag orkade inte svara när hon ringde typ 10 ggr, så jag fortsatte sova istället.
gick upp typ vid 11 nånting o åt frukost sen har jag typ bara kollat på tv o chillat.
Ska gå o duscha snart sen får jag se vad som händer.
Sista lediga kvällen på sommarlovet ..
men nu ska jag gå o duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0