gangster

Gangster måste vara den sämsta filmen som någonsin gjorts. Helt jävla värdelös.
Orkar inte kolla klart på den, fattar typ ändå ingenting av den för den är så jävla seg.
Imorn äre skola som gäller, börjar 8.15 så ska försöka komma i tid imorn.
Börjar med historia som varje morgon i typ tre veckor till, sen matte i två timmar nästan, lunch, dubbeltimme i träslöjd -.- , sen nånting mer o tror jag slutar 15.10 eller nånting, annars rut 16.00 hoppas verkligen inte det.
Sen blir det aningen hem jättesnabbt eller till jojje direkt på möte. som är 18-21, får se hur länge jag orkar, beror på hur mkt läxor jag har oxå.
Måste försöka komma iväg till morfar och skriva alla sidor om napoleon oxå .. jobbigt men måste göras, vill inte ha ig i historia nu ska jag sattsa på alla g, men tror jag kommer få vg i det om jag försöker :)
Får se om jag hinner med ett inlägg imorn innan jag drar till skolan, annars blir det när jag kommer hem.

godnatt pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0