halsfluss eller svininfluensan?

Jag har faktiskt bvait hemma hela dagen pga ont i halsen&huvet.
Det kom inatt nångång tror jag. Och min hals är jättesvullen och jag har en stor  vit prick i halsen som antagligen är halsfluss sa mamma. Vilket jag verkligen inte vill ha nu.
Men jag ska ändå försöka gå till skolan imorn, så jag inte missar för mycke nu i början.
Det är ju även möte ikväll, men vi får se hur det blir med det. Får väl sätta på mig lite slappkläder o se allmänt död ut &dra iväg dit om inte mamma tycker det låter som en dålig ide. :)
Kollar på close to home nu. Har inte speciellt mycke att göra.
Jag är sjukt hungrig men eftersom min hals e så svullen får jag inte i mig nånting att äta, har bara fått i mig lite varm oboy imorse men det va ju några timmar sen.
Ska nog hoppa in i duschen nu sen hitta nånting att äta.
Hoppas alla andra är friska och mår bra istället. Det är ju väldigt många som är sjuka nu verkar det som.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0