harry potter

Kom nästan precis hem.
Först va jag ju i skolan, hela dagen sen åkte jag och mötte min syster i hötorget typ runt 4 så gick vi o köpte biljetter till harry potter filmen sen gick vi och åt.
Filmen började vid 6, &den va faktiskt över mina förväntningar, jag tyckte den va jättebra fast lite seg i början :)
Alla jag känner som sett den tycker inte den va så bra, men jag tyckte det även om jag inte sett dom två innan (a) haha
Ska sova tidigt ikväll eftersom jag ska upp jättetidigt, &jag är faktiskt ganska trött nu så lär väl typ somna snart.
Kommer inte ha tid att blocka imorn heller eftersom jag inte kommer vara hemma på hela dagen, men om jag orkar starta datorn på morronen så blir det ett inlägg då &ett senare på kvällen när jag kommer hem tror jag.
Nu ska jag stänga av och försöka sova.
Jag vet att det är skit tråkigt utan bilder, men har typ aldrig kameran med mig så det blir nästan inga :/
men ska försöka få med mig den imorn så kanske det blir lite bilder.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0