hemma igen

Nu är jag hemma efter en nästan heldag på stranden.
Som jag skrev i inlägget tidigare kom min moster+kusin och hämtade oss, så åkte vi till pölen och var väl där mellan 11-16 eller nånting, då åkte vi hem bytte lite kläder oså.
Sen åkte jag och mamma iväg till djuraffären vid vällingby och köpte lite grejer till chinchillorna som vi ska kolla på på fredag.
Jag längtar verkligen så gaalet mycke tills dess!
Nu sitter jag och kollar på barnkanalen ^^ haha orkar inte leta efter fjärkontrollen -.-
Ska nog äta snart tror jag sen kanske ut en stund. Det är ju jättevarmt ute, det har inte varit det på länge.
Så man får passa på att vara ute nu när det är varmt!
Nu är det bara två veckor kvar av sommarlovet, det suger :/ Men det är sista året nu och jag ska kämpa som fan för att komma in där jag vill, och jag tror jag kommer klara det!
Men nu är maten klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0