jag hatar rubriker

Jag va så sjukt trött igår så jag orkade inte skriva nånting när jag kom hem.
Kan ju ta hela dagen igår först (a)
Vaknade typ runt halv 8, fixade mig sen tog kvart i 9 bussen fick vänta på en 25min försenad buss i centrum -.- mindre kul i regnet.
Hade inte så mkt att göra i början, men när regnet försvann frös jag iallafall inte längre så då orkade jag göra lite grejer.
Gjorde typ lite allt möjligt igår, fast gick väl mest runt o slöade o typ kolla på olika grejer.
När jag hade varit där från halv 10 till typ 21 eller nåt blev jag as trött o frös så jag o mattias gick hem till han o kollade på typ nån konstig film på tv,haha,  sen tog jag 23.53 bussen hem, va hemma typ 00.45 eller nånting.
Då va jag trött så jag somnade nästan direkt , (a)
Vaknade för en timme sen typ, har bara kollat på tv sen dess, ska snart gå och duscha sen får jag se vad som händer idag :)
blev inga bilder igår för jag orkade inte ta med mig kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0