kärsön

oj va dålig jag är på att uppdatera.
Men det blir lätt så när man har mycke att tänka på.
Igår började jag iaf skolan igen, det va ju inte speciellt kul o vi slutar typ jättesent :/
Men det funkar. Efter skolan åkte jag till blackan med gaby o fixa en grej, sen åkte jag till solna &lämnade in min mobil så den blev upplåst o sen väntade jag på matilda, så åkte jag med henne till bromma sen tog jag bussen hem.
Senare på kvällen kom gaby hit, eftersom vi skulle till kärsön idag med klassen o det tar 15min från mig dit så sov hon här så slapp hon åka tidigt, haha vi gick typ upp när alla andra åkte från skolan ^^
Vi kom dit typ lite efter 10, då gick vi freesbegolfbanan, sen solade vi&åt ett tag, sen fick vi skjuts av våran lärare till bromma o då åkte jag tills olna och hämta min mobil, sen drog jag hem.
Jag hade glömt bort att elen skulle va avstängd så när jag kom hem vid 1 va det ingenting som funkade.
Bara min dator, så kollade på film tills batteriet tog slut o då började elen funka, den skulle egentligen inte komma igång förens 17.00 så lite tur hade jag iallafall :) haha,
Vet inte vad som händer senare, är sjukt trött så ska nog lägga mig tidigt ikväll.
Har lite sovmorgon imorn så börjar 10.20 så slipper gå upp 6.
Nu ska jag gå ut med hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0