nu kommer det, nu kommer det AHHHH :D

Har inte haft tid att  blogga, så det får helt enkelt bli nu.
Mitt internet va så segt hos min moster så jag kunde inte ens komma in på blogg.se -.-
Men iallafall, vi sov ju somsagt där, jag gick ut ett tag på kvällen och träffade jennifer, sen hem till min moster och sov.
Vaknade vid 8 på morgonen när mamma gick upp, vi sov i samma rum, sen kom alla hundar och hoppa upp på min mage då gick det ju verkligen inte att somna om.
Tog bussen vid 9 in mot odenplan, eftersom ingen va kvar hemma hos carina, min moster, så ville inte jag va där ensam, så jag åka in till odenplan och solade istället.
Sen gick jag bort till MIST och blev sminkad, efter det åkte jag till grönan där jag skulle möta matilda, jessica, linnea&bauke.
Vi åkte massa grejer, hade jättekul (:
Det va typ inte alls mkt folk heller, o jag trodde fan jag skulle dö när jag åka insane.. men jag gjorde det, två gånger .. (a)
Träffade eric där oxå, så va med han ett tag.
Vi drog typ därifrån vid 22.
Va typ hemma runt halv 12 tror jag.
Då typ käka jag middag , haha, sen gick jag o la mig i sängen, pratade med eric i typ två timmar sen fick jag sova :D
fast  vi börja smsa istället så somnade typ vid halv 4 eller nånting, va inte lite trött när jag vaknade imorse vid typ 9 eller nåt, men somnade om igen och vaknade vid 11 av att telefonen ringde.
Sen har jag inte gjort nånting sen dess, har försökt få nån att göra nåt men alla e typ upptagna eller på ung08, venne om jag pallar dra dit.
Nu ska jag kolla klart på close to home.
har massa bilder från grönan, men dom kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0