nybadad

Har precis kommit upp ur badkaret.
guuud va skönt det var att bada!
Innan det tog jag ut daniellas hundar och låg på gräsmattan och busade med dom .
Det va jättemysigt tog säkert 100 bilder oxå (a) så dom kommer kanske upp här. eller ett par stycken iallafall!
Innan det har jag faktiskt inte gjort nånting.
Kollat lite på film och sådär.
När mamma kom hem hade hon med sig massa saker jag ska ha till skolan.
Kommer nog upp lit ebilder på det senare oxå. :)
Sen köpte hon med sig en mascara hem som jag bad henne köpa (a) bra att slippa åka nånstans men få det man vill ha ändå.
Nu ska vi komma på Navy CIS. Sen blir det sagan om ringen som går på tv3 ikväll :)
hinner nog slänga upp bilderna emellan.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0