shopping&sprutor

Vaknade vid halv 10 imorse när alarmet på min mobil ringde, men somnade såklart om direkt &vaknade 45 min senare när min syrra väckte mig, eftersom vi skulle åka till stan idag men så blev det inte utan jag skyndade mig, o så tog vi bussen till solna istället eftersom jag va tvungen att va på ekerö kl halv 3 för jag skulle ta dom där sprutorna.
Köpte lite grejer i solna, typ rakhyvlar + raklödder, byxor, en tröja, trosor, ett par skor,  o lite småsaker.
Behöver egentligen köpa grejer till skolan men det ska jag &mamma åka in till stan eller nånstans och göra imorn tror jag.
+ att jag ska låsa upp min mobil så tror oxå att det blir imorgon, eftersom min nuvarande mobil är så gott som död så behöver jag låsa upp min tremobil så jag kan använda den :)
Efter solna drog jag tillbaka till ekerö och skulle ta dom där sprutorna, usch fyfan va ont det gjorde.
Eftersom jag skulle ta två så fick jag en i varje arm, o måste ta dom igen om två månader typ -.- o sen en till om 4-5 månader.. jag hatar verkligen nålar.
Nu ska jag fixa mina naglar lite som jag tänkte göra för ett tag sen men aldrig började me.
skriver kanske senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0