SJÖGURKA

godmorgon tänkte jag säga men jag har faktiskt varit vaken ett par timmar nu så det blir lite fel.
vaknade runt 12 av att min kära lilla vän eric ringde o väckte mig, haha det va ju bra iofs annars hade jag väl sovit bort hela dagen, men jag insåg då att jag måste byta ringsignal för jag fick panik när han ringde o tryckte på upptaget (a)
vi pratade typ ett tag sen gick jag upp o skulle äta frukost osådär, då insåg jag att ingen va hemma (?)
Jag vet iofs att mamma va på sjukhuset, men jag vet inte vart min kära syster tagit vägen..
Ajja, har suttit o kollat på tv, o varit ute med hundarna.
Samt pratat med matilda :D så jag kanske ska följa med henne &bauke till grönan imorn!
Om jag får pengar dvs.
Jag såg att klockan är ganska mkt nu så jag borde typ göra mig iordning snart, eftersom jag måste packa ihop lite grejer för jag ska ju sova hos min moster inatt.
Men tar med mig datorn iallafall, annars kommer jag ju inte ha nånting att göra där.
Blir inget ung08 ikväll iaf, men kanske drar ut ett tag med jennifer iaf senare ikväll :)
Ska fixa lite nu oså, kommer nog inte skriva mer förens ikväll eftersom jag måste packa ner datorn oxå.

see yaah

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Tack! Köpte dom på Skopunkten :)

2009-08-11 @ 14:03:34
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0