sjuk + film + fixa naglarna = bra

Kom hem från skolan för ett tag sen.
Tog 7.15 bussen imorse, med johanna + jossan som sällskap i bromma blev jag så sjukt trött att jag verkligen inte ville till skolan, så gaby ringde mig åkte och mötte henne i blackan sen drog vi till skolan.
Kom typ vid 9, hade typ 45 min lektion sen skulle vi ha idrott men jag mådde verkligen inte bra.
Mådde jätteilla osådär. Så vi tog bussen till tensta, fixade en grej sen drog jag hem och dom fortsatte hem till gaby.
Så jag orkade verkligen inte gå i skolan idag när jag mådde såhär.
Nu ska jag fixa mina naglar och sätta på en film, så kanske det blir lite bättre.
Mamma kommer nog hem snart oxå.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0