the voice 09

Igår va jag sjukt trött när jag kom hem så orkade verkligen inte blogga.
Drog iallafall iväg med kvart i 7 bussen till stan igår med jennifer&jossan.
Sen när vi kom till kungsan så lämnade jag dom där, o mötte mattias o emil o massa andra.
Så vi drog oss in i mitten när det började men det va sjuukt mkt folk o jättejobbigt så vi stod typ bara där ett tag.
Vet inte riktigt vad vi gjorde, vi gick runt oså.
vid 23 gick vi mot centralen och åkte hem, sen tog jag samma buss som dom till ekerö så bytta jag och åkte hem.
Kom typ hem vid 12 eller nånting.
Då vare bara kolla lite på tv, tvätta bort sminket och sova som gällde (a)
Vaknade vid 11 imorse av att min moster ringde och väckte mig, fast jag hann inte svara.
Idag tror jag inte jag ska göra nånting bara ta det lugnt.
Kanske träffar nån ikväll vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0