to much

Jag vet inte varför men jag har verkligen inte tid att blogga på dagarna, även om det är då jag kommer på saker att skriva så försvinner det sen mot kvällen när jag väl sätter mig framför datorn.
Idag iallafall så försova jag mig lite imorse och kom ungefär 15 min försent, inte speciellt mycke men hann inte sminka mig eller nånting så fick se ut som en luffare hela dagen, not niice. Men jag klarar mig eftersom jag knappt sminkat mig under hela sommarlovet (a)
Slutade skolan runt 16.00, väldigt sent tycker jag, :/ eftersom jag inte är hemma förens runt 17.30 då och man hinner inte göra så mycke annat än att typ äta middag o plugga om man behöver det vilket jag kommer behöva väldigt ofta det här året.
Kom hem typ ganska sent, åt lite, sen kom mormor&morfar och hjälpte till att fixa buren lite.
Drog ut ett tag &träffade jennifer och tog med mig reina på en långpromenad.
Vi satt nere vid kanalen och snackade skit, sen tog jag bussen hem.
Så kom hem för ett tag sen, gjorde matteläxan så nu ligger jag i sängen &bara tar det lugnt.
Ska nog sova snart så jag inte försover mig imorn oxå haha.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0