asso ..

Nu börjar jag nästan bli lite trött på dom här anonyma kommentarerna  o personen tror jag vet vem den är?
Jag är ofta glad och mår bra, men när någon man känner gått bort i en olycka behöver man väl inte skratta och le hela tiden?
jaja, orkar inte bry mig jag mår bra okej?! Alla har bara sina perioder och jag har mina ganska ofta inget någon kan göra nånting åt, låt mig bara va den jag är annars kan du ju sluta läsa min blogg.
Även om det inte är otrevliga kommentarer så vet jag att jag känner personen men jag vet inte vem det är ändå. jobbigt!

Skit samma, kom precis hem från att ha varit lite överallt med min moster mamma ohc kusin som jag skrev igår.
Vi åkte runt 11 imorse då va jag sjukt trött eftersom jag vaknade vid halv 5 inatt och somnade om vid 6 för att jag blev typ sjukt pigg (?).
Vi åkte först till barkarby och kollade på jackor på stadium och intersport, och på lite andra affärer.
Sen åkte vi till vällingby och fikade + att jag kolla på en till jacka där som vi la undan till tisdag så jag hann tänka om jag ville ha den eller inte.
Köpte hårfärg och en bh där, sen åkte vi till djuraffären och sen hem.
Så ja, nu är jag hemma .. ska färga håret snart hoppas det blir bra ! :) Köpte en svartfärg eftersom jag vill ha mkt mörkare hår.

Vet inte vad jag ska köpa för jacka heller, provade en fjällräven idag, och den va sjukt mysig men man ser ändå ut som en michelin (stavning) gubbe i den men funderar ändå på att köpa en bara för att slippa frysa och ha en varm jacka i vinter, eller så ska jag köpa den everest jackan jag la undan, den va oxå superskön och varm o mysig... besluutsångest, hjälp mig någon ? (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt!

Nu vill man ju inte avslöja vem man är heller.

2009-10-17 @ 21:37:45
Postat av: Jennifer

My, jag måste rädda dig.

Fjällräven jackorna må kanske vara varma, MEN, förlåt, dom är inte fina!

Everest jackan eller nån som vi vart o kollat på, vad hände med gåsen?

<3

2009-10-18 @ 00:46:30
URL: http://jjenniferb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0