barn är söta, när dom är tysta!

Ligger i min otroligt skööna säng nu.
Slutade 12 idag så det va chill, drog direkt hem eller stannade o köpte soppa först så jag kan äta nånting haha!
ASSO HELVETES JÄVLA BYGGARE! KAN DOM INTE TYP LÅTA NÅN ANNAN JÄVLA STANS  BLIR GAAALEN!
va tvungen att avreagera mig lite där ..
kollar på tyra banks show, inte så roligt menmen..
ska snart gå över till grannen för vi ska bestämma när jag ska va barnvakt, CAASH! :D
Sen ska jag vänta tills mamma kommer hem då ska vi begrava melvin som vi fortfarande inte gjort, han kommer ju typ ruttna där inne ..
Ikväll ska jag bara ta det lugnt eftersom jag ska upp tidigt imorn o följa me mamma på typ klädbytardan o hjälpa till, men ska bara va där halva dagen för orkar inte mer.
Sen får vi se vad som händer på kvällen, :)
Nu måste jag gå o kolla om dom är hemma!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0