byta namn?

Jag funderar på att ta bort den här bloggen och göra en ny, inte för att jag inte vill ha den här kvar utan för att jag verkligen vill byta namn på den. Men tycker det är lite jobbigt att jag har ett ö i mitt efternamn för det ser så fult ut med myhlofgren.blogg.se o inte myhlöfgren.blogg.se -.- PROBLEEEM!
Vad ska jag göra .. byta efternamn är något jag vill göra iallafall och som vi pratat om länge, men det verkar aldrig bli av + att jag måste göra nytt pass då, och alla andra kort och det är ju inte gratis, fast på samma gång ska jag ändra stavningen i mitt namn, eftersom jag alltid stavar mitt namn Myh och inte My som jag gjorde förut, det har liksom blivit Myh automatiskt, vet inte varför men det är bara vissa av mina närmaste + mamma som skriver så.
inte typ lärare o sånt, heter ju My på papper men inte enligt mig. Så det ska jag oxå ändra.
Funderade på att byta namn förut, alltså helt, till nåt av mina mellannamn ohc det funderar jag på fortfarande bara att det kanske skulle bli lite jobbigt. Men jag vet inte, kanske ska göra det?
oj vilket konstigt inlägg det blev nu, men kände för att skriva lite bara ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0