engelska är inte min grej

Har suttit ett tag och pluggat till engelska provet nu, men det går som sakt ganska segt eftersom engelska inte är min grej! Får hoppas på att det går bra och är ungefär som dom övningspapprena jag gjort nu som va ganska enkla. Eller det jag gjorde av dom iallafall haha!
Ska försöka plugga lite till konsthistoria provet oxå som vi ska ha imorgon.
Hoppas att jag iallfall får G eller VG på det.
För jag blev faktiskt riktigt förvånad och stolt över mig själv idag när jag såg att jag hade fått VG på mitt franska revolutionen prov!
Ska äta lite middag nu sen hoppa in i duschen och sen ska jag faktiskt sova.
Drog hem tidigare från skolan idag för att jag hade sån huvudvärk jag haft i några dagar nu som inte vill gå över.
Tog det bara lugnt och kollade på en film, sen fick jag gå och säga till byggjobbarna att dom skulle stänga av musiken för att dt va så högt att våra fönsterrutor vibrerade och jag hade så sjukt ont i huvet, ffan lite respekt får dom väl ha, det bor faktiskt människor här!
Ajja, dom va lite otrevliga men stängde av musiken efter mkt om o men.
nu ska jag gå o försöka hitta nåt att äta.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0