försök inte lifta en lördagkväll

Kom typ hem till matilda för inte alls länge sen och drog hemifrån mig runt 6.
Åkte till bromma o skulle möta henne&mika, men dom va lite sega så vi missade bussen till matilda, vilket slutade med att vi åkte till åkeshov o skulle fixa en grej men det va stängt så vi drog tillbaka till bromma o tog 176:an till stenhamra och när vi kom dit va det 2 timmar kvar tills våran buss skulle gå, så istället för att vänta började vi gå.
Vi gick från stenhamra till svartsjö vilket är typ nästan en halv mil!
Helt i mörkret utan reflexer eller nånting och vi försökte lifta med alla bilar men ingen stannade idiooter!
Men när vi kom till svartsjö så kom det en tjej som stannde så vi fick skjuts med henne hem!
Hon berättade att  hon hade åkt förbi oss när vi gick men då hade dom varit så många  ibilen så hon kunde inte stanna, så hon åkte hem och bytte bil för att hon skulle åka tillbaka och skjutsa oss, så jäävla snällt det räddade min kväll annars hade inte vi varit framme än.
Har så sjuukt ont i benen nu, men vi lyckdes iaf gå näästan hela vägen hem.
Nu ska vi typ kolla lite på tv, men jag kommer typ somna för jag är gryymt trött.
Skriver mer imorn!
Kan inte lägga in nå bilder heller för har inga eftersom jag sitter vid matildas dator, så sorryy ..
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0