godis hjälper mot smärta :D

Sitter och äter lite godis nu och är glad över att jag faktiskt kan äta :D
Kom hem för ett tag sen, varit på klädbytardagen sen 9 imorse så gissa om jag är trött.
Men tänkte faktiskt sätta på en film nu och ligga och titta på den, sen mysa lite med chillorna för det behöver dom.
Kanske ska åka med mamma tillbaka till ölsta sen, men tror inte jag orkar det så stannar nog hemma o chillar istället.
Har verkligen ingen lust att göra nånting ikväll längre, för det är så sjuukt dåligt väder, så det här helgen kommer va en grymt tråkig hemma helg som det ser ut nu, men det behvös väl egentligen oxå nångång ibland :)
Vafan ska man kolla på för film då .. har ingen bra, måste nog ladda ner nån ny medans jag kollar på nån jag redan har, ah det låter som en bra ide :D Ska nog ladda ner nån wallander film, (a) jag <3wallander,
eller typ, kriminalare överhuvetaget, äääälska :D
haha nej nu snackar jag bara massa skit, pusss min älsklingar! (HAHA IRONI) ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0