gymnasieguiden

Har suttit och läst Gymnasie guiden som damp ner i min brevlåda idag.
Fast jag tror jag måste läsa lite nogare en gång till haha!
Kom hem från skolan runt 15.00, tog det lugnt hemma ett tag sen tog jag dom grejerna jag skulle skicka iväg dvs. min jacka och ridstövlarna så åkte jag till macken och skickade iväg det, snabbt och smidigt! Det gillar jag, även om jag inte va speciellt duktig på att vika ihop dom där jävla kartongerna och hon hjälpte mig inge bra heller :( men tillslut gick det :D
Så nu ska jag fortsätta med det jag är bäst på , chilla gaaalet!
Sen ska jag väl försöka göra nånting vettigt oxå även om jag inte tror det kommer funka, men borde kanske städa rummet eller nånting fast .. Det är ovanligt städat (?) men får väl göra nåt annat då. Det återstår att se!

puss på er!

Ojj va min cam typ är ssäämst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0