huvudvääärk

Har haft huvudvärk heela dagen som äntligen gått över. sköönt!
Sitter och kollar lite på tv nu och läser lite i en bok.
Orkade inte skriva nånting igår kväll för det blev rätt sent, va barnvakt mellan 19-21.30.
Och det gick mktmkt bättre igår än i förrgår haha men jag blev sjukt rädd när hon lämnade mig ensam med lilla bebisen som inte hade somnat än när hon gick eftersom hon bara skrek hela tiden i förrgår tänkte jag hurfan ska det här gå, men hon fick välling, sen blev hon ledsen då satt vi o hoppade lite på en sån där pilates boll, men såfort jag försökte lägga henne i vagnen börja hon gråta så då fick vi hoppa lite till, sen blev hon jättetrött så jag la henne i vagenen så fick hon det sista i nappflaskan så satt jag o gungade henne i den tillslut somnade hon, eller .. det tog typ 5 min så det va vääldigt skönt och jag är faktiskt stolt över mig själv ! haha eftersom det va andra gången jag passa dom! :)
Sen gick jag hem o fixa lite grejer o somnade runt 01 nånting, mådde verkligen inte bra.
Vaknade med världens magont + huvudvärk så stannade hemma idag. Det va väldigt skönt, behövde nog det.
Tänka igenom allt, försöka fixa grejer som alltid kommer gå åt helvete o massa skit.
Det kommer aldrig bli bra, varför kan jag inte bara glömma dig?
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaha. Nu är det mitten på okt, det är pissväder å du mår dåligt... ovanligt... nej;)

Det kan inte vara ofta du är glad och mår bra... inte för att de har med mig att göra, men krya på dig iaf.

Lycka till med jack letandet :)

Ha de bra! kram

2009-10-16 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0