idol blir bara sämre o sämre för varje år ..

Sitter o slökollar på idol, som verkligen inte är bra?
Tycker bara att alla är dåliga, förutom EN och det är hon Tove, hon va ritkigt bra för att vara så ung.
Känner mig skit tråkig som sitter hemma nu, en fredag kväll men så kan det gå ibland o jag ska ju upp tidigt imorn runt 7 tror jag så orkar verkligen inte göra nånting.
lyckades faktiskt äta liite middag, vilket inte var soppa men det gjorde jätteont så ska nog äta soppa i några dagar nu, för jag sa det, om det inte slutar göra ont o fortsätter va såhär svullet jättelänge, då är dt inte värt att leva på yoghurt och soppa. Men vi får se vad som händer.
Imorn ska jag somsagt upp tidigt och åka iväg, kommer väl hem nångång runt 1-2 kanske, vet inte riktigt vad jag ska göra imorn, vi får se.
Kommer antagligen sova ett tag när jag kommer hem, o sen göra nåt på kvällen. Om jag orkar prata och umgås med folk så som jag pratar. (a)
Ska försöka få me mig nån på bio kanske? , vill fortfarande se flickan som lekte med elden.
ah vi får se.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha, ska åka med anton (;

när du fyller 16 drar vi till dannmark tycker jag!!

2009-10-02 @ 23:29:38
URL: http://jjenniferb.blogg.se/
Postat av: Jennifer

lätt :D

jag vill åka på festival också, fast jag kommer säkert behöva jobba nästa sommar också -.-

2009-10-03 @ 11:35:49
URL: http://jjenniferb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0