Irene Huss den krossade tanghästen

har jag och mamma precis tittat på.
Den va faktiskt bra jag älskar ju såna där kriminalare o liknande så tror jag ska ladda ner resten av alla Irene Huss filmer och kolla på i veckan när man kanske väntar på att nånting ska hända :)
Åhh jag längtar verkligen tills mamma åker iväg, det ska bli gaalet skönt!
Ingen som säger åt en när man ska va hemma, gå o lägga sig o allt sånt där.
Ingen som kollar till en som en polis överallt, men ska nog ändå inte göra så mycket på lovet.
Men vi får väl se ;)
haha har lite ont i huvet nu igen så ska dricka lite julmust(!) och läsa lite i en jättebra bok jag har.
Tog massa bilder idag när jag hade tråkigt så kommer nog lite bilder imorn när jag lagt in dom på datorn.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0