is it over?


Jag saknar hur det var för bara några veckor sen.
Du har blivit en helt annan person, jag vet inte vad som hänt med dig.
Du är inte den jag en gång lärde känna.
Den som jag tväffade en kväll i somras, ditt underbara leende
när du pratade med mig.
Jag minns att jag hade stått och kollat på dig tidigare på dagen
sen började du prata med mig under kvällen.
Sen blev det som det blev, när jag var med dig va allt bra.
Du fick mig att  må bra, skratta och le som ingen annan,
av att bara se dig i 2 sek fick mig att gå runt och le hela tiden.
allt bara försvann under en kväll, det blev fel och jag önska att det aldrig hände.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, du är obeskrivlig.
Jag försökte prata med dig, men du vill inte lyssna
det är ingen ide att ens försöka få det att bli som förut
det kommer aldrig hända.
Men oavsett vad vill jag att du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig.
Vad det än är, kan du alltid prata med mig.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: braaaa! Ingen ful fjäll, då hade jag blivit ledsen på dig :O

ååh, naajs!

Jag vill också ha gåås, blää! hehe, kanske hittar en billig i England? Vad tror du? Jag tvekar..haha!

<33

2009-10-18 @ 12:55:46
URL: http://jjenniferb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0