jaduu

Har inte speciellt mycket att prata om idag för jag har bara varit hemma.
Drog till centrum vid halv 4 och mötte mamma sen hämtade vi ut mina paket på posten.
Jag hade ju beställt ett par skor och dom där leggingsen, men dom va helt stört fula och såg inte alls ut som dom skulle + att skorna va slut men det stod inte när jag beställde dom, så dom fick jag inte och jag betalar fan inte 250:- för ett par leggings när jag kan köpa ett par mkt finare mkt billigare. Så vi ska skicka tillbaka dom och mamma ska säga att vi inte tänker betala frakten när vi skickar tillbaka dom annars kommer jag typ döda dom -.-
Så jag får köpa ett par andra skor istället och andra leggings.
Sen fick jag ju min jacka oxå, den satt perfekt och va galet skön, det va en svart lång goose jacka! :)
Mår mycke bättre nu än imorse, men känner mig fortfarande lite sliten eller vad det nu känns som.
Har typ ont i hela kroppen och känner mig helt svag, :/ Har varit sjuk nästan hela tiden sen jag hade den där hemska halsflussen.
Ajja nu ska jag gå ner till mamma ett tag och kolla på slutet av filmen vi började titta på.
Pusspuss

En vecka sen du försvann idag Jesper, tiden går fort ..
alla saknar dig fortfarande och kommer alltid göra, ingen kommer glömma dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

innan helgen är slut ska jag vara i ett förhållande. låter de galet? kärleken är galen, jag är galen. tror du att jag lyckas?



kolla in o läs lite dikter o va lite social :)



/Beloni

2009-10-20 @ 19:09:05
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0