julafton typ

Blev ingen skola idag eftersom jag har haft ont i huvet i princip sen jag gick och la mig igår så hade verkligen ingen ork imorse.
Tog min special medecin (?) och sen la mig igen, och somnade om. Så nu känns det bättre :)
&det känns extra bra att min jacka kommer idag som skickades igår! &mina skor+leggings kan jag oxå hämta ut idag men får göra det på fredag för då kommer mtt barnbidrag, väärsta julafton haha!
Undra när posten kommer? Så jag kan kolla om den där avin ligger där i, i hoope för jag vill ha min jacka idag!
haha nej nu ska jag prata om nåt annat.
Jag letade fram mina två OC boxar idag så ska ta o kolla lite på dom hade jag tänkt.
Fast jag vill ha säsnong 4, nån som har den? HIHI
nej nu börjar jag bara prata om massa konstiga saker. Ska ta och avsluta mitt inlägg här.
puss&kraam skuumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0