knasig dag

Nu är jag ÄÄNTLIGEN hemma igen ..
efter en grymt jobbig dag, orkar inte skriva om den nu det är bara föör mkt.
menmen ..
sålde aldrig jackan för bruden va dum i huvet på riktigt, lät oss vänta 4 timmar för att sen inte köpa den för att den inte va svart! idiot ..
men nu är den såld iallafall till en annan tjej, :)
Så ska köpa en svart goose jacka nästa vecka istället, och jag skiter i vad alla säger om dom , att dom är ute o blablabla ,, det handlar inte om det utan vad man själv vill ha, och att INTE frysa på vintern.
Va även hos doktorn idag och fick hostmedecin som jag ska ta 3-4 ggr om dan. uusch
nu ska jag ta nåt att äta sen sova.
Skriver lite mera om dagen imorn och kanske visar det jag köpte :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0