las vegas

Slapp åka till det där tråkiga museet idag. Har fortfarande ont i huvet vilket jag haft hela veckan, helt sjuuukt!
Börjar bli trött på det nu, ajja det är väl bara vara glad över att det är lov idag? :D
&på söndag åker mamma då blir det två veckor ensam hemma med min kära syster, hur ska jag klara mig?
Det blir en fråga jag får svar på om ungefär en vecka, om jag har överlevt så länge haha!
Ligger i soffan och myser med min älskade hund och den andra är bara jobbig, vi kollar på Las vegas.
Ska ta och göra lite frukost snart, men vet inte vad.. Är för trött för det tror jag.
Ikväll ska jag nog inte göra nånting, vill inte va sjuk under lovet så ska nog bara ta det lugnt, imorn på dan vet jag inte heller men på kvällen ska vi åka o handla massa mat eftersom mamma åker tidigt på söndag då ska jag följa me henne till centralen om jag orkar o sen gå runt lite i stan, måste köpa lite nya grejer.
Ska försöka fixa en ny design idag, om jag orkar men vi får se annars kommer den göras under veckan iallafall, eller i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0