livet är inte rättvist

Nu har jag varit barnvakt ett par timmar.
Det va kul, men gud va dom grät jag klarar inte av barn som gråter för jag tycker så synd om dom. (a)
Men iallafall, va i skolan hela dan men gick på en halv lektion för jag hade så grymt jävla ont i magen men fick inte gå hem, sen kom mamma vid 3 då vi skulle på möte. trååkigt.
Sen åkte vi till vällingby, jag köpte lite grejer tex. en tröja, strumpbyxor, en mössa och skitsnygga converse, NÖJD!
Kan lägga in bilder på det imorn :)
Va hemma typ en timme sen gick jag till Beth o va barnvakt åt Sophie o Izabella.

Vila i frid jesper steen söderdahl, ingen är värd att försvinna så tidigt.
Alla tänker på dig, du är älskad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0