man bygger inte en pool på VINTERN?!

asso .. jag vet att jag ofta gnäller över folk som snickrar här .. men här går gränsen, grannarna, sist hade dom polacker som lät som fan där, nu ska dom bygga in pool!? &jag skojjar inte när jag säger att hela vårat hus skakar!
Asso fönstrena vibrerar o det vibrerar i öronen, ljuder är sjuukt obehagligt.
Blir så jävla arg för jag vill sova, e jättetrött!
ajja, kom hem runt halv 4, då va Jeanette, Jenni &lilla liam här, han är så sööt!
lilla bebis sov i mitt knä (a)
Dom åkte typ hem vid halv 5 eller nåt, sen dess har jag typ kollat runt lite på datorn men inte fått så mkt gjort.
Kollat runt lite på kläder jag vill ha. Ska försöka tigga till mig en ny vinterjacka o sälja min fjällräven eftersom jag vill ha en längre jacka, eller typ en annan fjällräven eller en goose, får se ..
Men gillar inte min fjällräven jag har nu, (ingen fjortis jacka) så vill ha en annan. Men vi får se.
Måste köpa nya leggings oxå eftersom mina är heeelt trasiga nu, får se om jag kan göra det imorn venne vart jag orkar åka &om nån kan följa me, vill inte åka själv (a)..  Fast det är skönt ibland oxå, o bara chilla runt o kolla på allt man själv vill o göra det man vill utan att nån annan gnäller o vill kolla på annat haha!
Men nu ska jag fortsätta med det, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Amanda

snälla rösta på mig som veckans blogg,

jag är nummer ett! :)



http://londonflickan.webblogg.se/2009/october/veckans-blogg-tavling.html#comment

2009-10-05 @ 20:46:02
URL: http://aagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0