nångång nånstans

Har inte kunnat uppdatera på hela dagen eftersom jag inte varit hemma.
Vaknade vid halv 11 ungefär, fixade mig o sen drog jag med andreas till nånstans i södertälje för dom skulle ha stuntträff eller vad han nu säger haha.
Så vi kom dit typ vid 13, kollade när dom åkte massa motorcykel, innan vi drog därifrån typ vid 18 nånting, så fick jag oxå åka me, o haha skojjar inte jag hade tänkt hela dagen sen första gången dom sa att jag skulle åka att jag aldrigaldrigaldrig skulle sätta mig på en sån efter att jag sett allt dom gjorde, men då blev det, hade dock bara strumpbyxor, linne , + trejackor så frös som faan om benen, men det va skitkul att åka haha.
Sen frös jag så mycket så kunde typ inte stå upp, då åkte vi hemåt, va hemma runt 7 typ.
Då satt alla och åt middag, sosso+hennes pojkvän va här o simon, syrrans kompis, va oxå här, killarna hade tydligen lagat mat. Men åt inte så mycket men det lilla jag åt va väl gott.
Sen drog jag över till andreas igen o fixade in bilderna från idag på hans dator. Sen kollade vi på The Guru (?) som gick på 6an, fast jag va så gaalet trött så orka typ inte kolla.
Kom hem för en halv timme sen typ.
Nu ska jag snart sova, imorn kanske jag ska va barnvakt men det är inte säkert.
Har tyvärr inga bilder att visa eftersom andreas la in dom på hans dator o tog bort dom från minneskortet men kanske kan fixa några sen ;)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0