vad behöver man till vintern?

Har pausat filmen nu för jag fasnade för att kolla på vinterjackor och skor istället haha!
Har en fjällräven och en tjock everst(?) jacka, men jag vill ha en lång jacka som går ner över rumpan och det gör ingen av dom jackorna så har kollat runt lite och funderar på att köpa en Fjällräven kodiak parka, nån som vet om det är bra eller dåligt? (:
Har kollat runt lite efter snygga skor som man kan ha i vinter, har typ två par vinter skor men behöver såklart ett par till. Men vill hitta några snygga stövlar, hellst ett par svarta eftersom jag har ett par bruna.
Hittade ett par, men dom svarta var slut men det fanns bruna också men läste lite på kommentarerna om dom o såg att dom var typ röda i färgen och väldigt glansiga och ganska smala i skaftet, men får väl leta vidare och hitta några.
Jag är verkligen perfektionist när det gäller stövlar som har klack, dom måste va exakt som jag vill ha dom annars vill jag inte ha några :D haha
men kom med förslag vart man kan hitta snygga skor!

Ska även sälja min Fjällräven Greenland Winter Jacket, en mörkgrön eller vet inte om det finns ljusgrön oxå, men den är iaf mörk, för 1000kr eftersom den knappt är använd, köpte den i januari 2009, alltså inte ens ett år sen, har använt den kanske 10-15 gånger om ens det. Knappt använd i vintras och använd en vecka i norge så varm är den iallafall eftersom det va riktigt kallt där! Om nångon är intresserad så maila mig, [email protected] !
Jackan är stl. M, det är oxå drf jag säljer den eftersom den blivit för stor.



Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2009-10-06 @ 16:02:57
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0