anonym

Fick två kommentarer av någon anonym, det är sånt man blir glad av! Vem du nu är (a)
Nu har jag varit ute med jennifer i nån timme o bara snackat massa skit, det va hur skönt som hellst behövde verkligen det. Hon är en sån person man blir glad av.
Mår mycke bättre nu tack sötnos!
Ligger i sängen nu, kollar på någon film på 5an, vet inte riktigt vilken det är men den verkar väl bra, även om jag missat typ hela , haha!
Mamma är iväg på nånting med Daniela, Oliver hade nån spelning nånstans i alvik ikväll så dom skulle dit o kolla o ha ddet trevligt det behöver hon så tänker inte sitta uppe ohc vänta på att dom kommer hem vilket kommer bli väldigt sent, haha va jag lät som värsta mamman nu.
Men jag brukar ha svårt att sova om mamma inte är hemma, nu är iofs syrran&carro hemma men ändå.
&anonym jag ska lägga upp en låt man blir glad av, måste bara komma på nån riktigt bra först haha!
Ojj va jag verkligen känner att jag är på bra humör nu, gaalet men sant! , det är sjuukt bra allt känns faktiskt oovanligt bra don't ask why , det bara är så :D
nej nu måste jag sluta snacka massa ..
puss på er alla som gör min dag underbar! Tack för att ni finns, ni lyser upp min dag.

Man kanske inte blir glad av den, men det är faktiskt riktigt bra så det får bli den just nu.





Kommentarer
Postat av: Jennifer

du är allt man behöver när det enda man vill är att snacka, älskar dig!

<33

2009-09-19 @ 16:56:45
URL: http://jjenniferb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej va ett tag sen nu :) men nu e jag mr.anonym tillbax ;) Aa helt okej låt, man blir faktiskt lite glad :P

http://www.youtube.com/watch?v=_J4npb4NwjI

En låt som man alltid blir glad av ;D hehe

kram

2009-09-23 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0