batman på g

Fråga mig inte vart rubriken kom ifrån :D
Ligger iallafall i min säng nu, kom hem för en timme sen kanske.
Åkte till mötet runt halv 6, vi slutade det vid 8 då tog jag bussen hem, marcus åkte med så gjorde jag honom sällskap på gårn när han väntade på sin mamma &mattias som hade träning där.
Vi kollade lite på träningen och jag tycker bara det ser sjukt läskigt ut, haha alla typ dödar varann (a)
Gick hem sen när det va slut, åt lite middag sen har jag pratat lite med bebisarna och fixat deras mat och grejer.
&nu ligger jag här i sängen och ska sätta på en film att somna till :)
Så vi hörs imorn, antingen i skolan eller efter.

puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0