beck

Kom nyss hem från kista där jag varit med mamma och kollat på bio nu ikväll.
Hann hem en stund efter skolan för mamma hämtade mig så åkte vi till kista sen &åt middag + kollade på bio.
Filmen va faktiskt jättebra, fast jag tycker det va lite svårt att fatta ibland, men den va ändå bra.
Vi gick i lite affärer oxå så köpte jag en tröja, kanske visar sen.
Såg att det va Flight 93 nu på 3an, det är ju bara för att det är den 11 september idag, men den är faktiskt jättebra så ska kolla på slutet av den, kommer sitta &böla som ett litet barn men den är så bra.
Ska upp tidigt imorn vi ska typ åka vid 10 eftersom vi ska vara i nynäshamn kl 12, så det blir att gå upp tidigt.
Ska gå &tvätta bort mitt smink nu och fixa mig, sen sätta på en film och sova tror jag :)
Känner att jag behöver sova tidigt så jag orkar , sen kan jag ju sova länge på söndag hoppas jag. Om jag inte ska göra nånting då, vet faktiskt inte ..
Tar med mig kameran till nynäs imorn så kanske blir några bilder.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0