besökare

Hallå, vart kom alla besökare ifrån?
vilka är ni hur hittade ni hit ? jag vill veta allt!

har förövrigt varit ute ett tag med jennifer nu på kvällen, vi gick en lite runda runt träkvista typ love it!
snackade om allt, som vanligt.. Massa skit o massa bra :D haha våran grej.
Har myst lite med chillorna nu, o ska snart sova tror jag ska kolla lite på efterlyst först haha!
Dom pratar om rånet imorse, fast jag har typ missat allt så jag vet typ inte alls vad det handlar om hahaha .. duktig jag är ;)
men nu ska jag fortsätta kolla, sen bädda min säng.
godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter å tänker men kmr inte på nått att kommentera :/ e för trött... får väl funderar på nått tills imorgon, se om man har bättre fantasi då :)

Kul att läsa din blogg iaf :)

kram

2009-09-23 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0