blondie goes brown

yes, jag har färgat håret brunt igen ..
Fast kan ju inte riktigt säga att det är brunt för det är typ grått haha!
Men ska köpa en till färg imorn och färga det. Så tror att det blir bättre då.
Orkar inte vara blond längre, för då måste man bara färga utväxten hela tiden haha!
Så nu ska jag va brunett, &sen spara lite pengar och kirra hårförlängning som jag tror kommer bli grymt snyggt sen.
Får se hur det blir sen :)
Men nu ska jag kolla på filmen Breaking and entering som går på 5an just nu, den är faktiskt jättebra men har missat lite så får nog ladda ner den sen.

godnatt, imorn kommer bilder orkar inte hämta kortläsaren nu hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0