början till frisk

Nu har jag lite ork att skriva.
Febern går fortfarande upp och ner, ibland mår jag bra, ibland skit dåligt.
Är glad att jag inte har 40 graders feber längre iallafall.
Har för det mesta legat i soffan hela dagen, har varit utomhus i typ 5 min idag sen orkade jag inte mer.
Igårkväll åkte jag&mamma in till bromman akuten, fick en tid 20.30 igår men dom va så sega så jag fick ligga där o typ känna mig död till 20.40 då ville jag egentligen bara hem, det va ett helvete att åka bil igår, fyfan va dåligt jag mådde av minsta lilla gång det guppade till -.-
När vi kom in kollade han bara i min hals o sa typ, du har halsfluss , oså fick jag några tabletter sen va det klart, då blev jag sjukt arg.. Hade så ont i halsen att jag knappt kunde andas, 40 graders feber, kunde knappt gå &mådde sjukt dåligt.. &han gjorde inget annat än körde ner en pinne i halsen på mig o gav mig tabletter -.-
Sov inte speciellt mkt inatt, hade så sjukt ont i huvet så låg mest o vred mig i sängen hela natten.
Vaknade runt 8 imorse då gick jag upp och drack lite varm oboy sen sov jag ett tag.
Har mått relativt bra idag iallafall, det va jätteskönt.
Fick lite feber nu på kvällen men inte som igår.
Så nu har typ febern näästan gått över, har inte ont i huvet men halsen känns som om nån har typ stoppat ett bowlingklot i eller nånting, det gör obeskrivligt ont -.-
Ska försöka sova nu, och inte vakna typ vid 8 imorn.
Måste plugga lite imorn eftersom jag inte ska till skolan imorn eller fredag o inte varit där på hela veckan.
Fast vet inte riktigt vad jag ska göra (a) haha men får väl ta reda på det.
Nej nu ska jag itne skriva mer, det blev väldigt långt ,.

Godnatt pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0