det börjar bli vinter!

kom in för kanske en timme sen eller nånting.
Åkte ju till centrum runt halv 6 och mötte marcus, vi satt bara nere vid kanalen like always och pratade om allt.
sen vid halv 7 typ drog vi oss mot gårn där dom hade träning.
Så jag drog och mötte jennifer då, va ute och frös söönder!
Så mötte vi johanna ett tag för några cp, sen hem till mig och bytte till mjukisbyxor och dunjacka, huuur skönt som hellst!
Så drog vi tillbaka till deras träning för jag glömde min hårfärg i marcus väska, fick sitta där utanför och vänta typ en timme på att deras träning skulle sluta haha det va inte skönt nånstans! uuusch .. har aldrig frusit så mkt.
Men iallafall så fick jag hem sen, pratade med mamma om onsdag.
Ska åka till nynäs igen då och hämta en ny chinchilla, eftersom vi fick avliva melvin i lördags vilket jag fortfarande inte kommit över o är sjukt ledsen för "/
Så nu ska vi hämta Luciano på onsdag. :) hoppas bara dom trivs ihop.
Men det kan bli jobbigt oxå för hans pappa hade tydligen nån sjukdom som han oxå kan ha fått, och då kan man behöva avliva han med, men då sa hon att vi ska få en ny, igen, fast en hona.
Så vi får se hur det blir, kommer inte klara av om vi måste avliva han oxå ..
Men Annelie, som vi köpt dom av sa att melvin antagligen kanske fått nån hjärnblödning eller nånting, därför gick allting så fort och då hade man inte kunnat göra nånting, vad vi än hade gjort .. nej nu måste jag sluta skriva börjar snart gråta .. "/
Är nog hemma imorn, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0