det spökar i skolan?

Sitter ensam i datasalen nu och ska skriva ett arbete om franska revolutionen.
Helt plöttsligt sätts datorn brevid mig på utan att jag ens rör den eller nånting.
sjukt läskigt ..  eller bara jag som tror att det spökar här i en gammal jävla skola som typ varit ett psykhem för kvinnor eller nånting?
Ajja, ska fortsätta skriva nu så jag får nånting gjort, eller jag har faktiskt skrivit ganska mycke redan. duuktig jag är!
Efter skolan ska jag in till kista och gå på bio med mamma, vi ska se Beck - i stormens öga eller vad den heter. Tror den hette så iallafall, jag älskar beck så den är nog bra (a) har hört av andra att den ska va bra.
Så det blir nog ett inlägg senare när jag kommer hem ikväll, eller beror på vad klockan är eftersom jag ska upp tidigt imorn och åka till nynäshamn och hämta Melvin&Milton (mina chinchillor)  :)
nej nu måste jag verkligen fortsätta,

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0